Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

iemand ervaring met communicatie en informatiewetenschappen???

  • Els

    Hallo!

    Na lang zoeken, twijfelen en nog meer twijfelen heb ik nu toch bijna besloten een universitaire communicatieopleiding te gaan volgen. Ik heb nu bijna mijn Bachelor Officemanagement behaald.

    In de toekomst wil ik graag bezig zijn met het schrijven en ontwikkelen van commerciele teksten, pr en andere marketinggerichte zaken in de bedrijfswereld.

    Mijn voorkeur gaat uit naar een van de volgende opleidingen:

    - Communicatiewetenschap van de Radboud Universiteit

    - Communicatie en informatiewetenschappen van de Rijksuniversiteit Groningen

    - Corporate communication aan de Universiteit van Twente

    - Bedrijfscommunicatie en digitale media aan de Universiteit van Tilburg

    - Communicatie en informatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit v Amsterdam

    Wat raden jullie mij aan? Waar zal ik het meest aan hebben en hoe kan ik het best achterhalen welke opleiding voor mij het best is? Hoe hebben jullie je opleiding gekozen?

    Bedankt voor jullie tijd!

    Groetjes Els

  • Els

    of een andere communicatiegerichte master opleiding aan de universiteit??

  • Pietje

    Uiteindelijk is een diploma alleen maar een toegang tot een baan. Op de baan zelf moet je het bewijzen. Dus ik zou de opleiding kiezen waar je het meeste uithaalt qua motivatie. Dan is het het leukst en ga je er het snelste doorheen.

  • Els

    Hmm… niet het antwoord wat ik zocht, maar wel een heel verhelderende visie!

    Bedankt!

    Groetjes!